Laatste loodjes van een gouden reis - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Tom Harten - WaarBenJij.nu Laatste loodjes van een gouden reis - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Tom Harten - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes van een gouden reis

Door: Tom de Bom

Blijf op de hoogte en volg Tom

16 Juli 2013 | Duitsland, Frankfurt am Main

Het einde van een avontuur.
Het einde van een zegening.
Het einde van een strijd.
Het einde van Nicks baard.

Het begin van iets nieuws.
Het begin van een wonder.
Het begin een samenwerking die doorloopt in de toekomst.
Het begin van nick zonder baard.

Heerlijk toch. Zoveel mogen meemaken, tevreden mogen zijn over wat er gebeurd is. Vooruit mogen kijken met vertrouwen naar wat er komen gaat.

Vandaag de laaste loodjes. Iedereen heeft volgens mij lekker geslapen behalve Jeroen. Die lag naast mij. Nu was ik de zagende tekenfilachtige snurker. Vorige week was het Jeroen in Hongarije degene die Cartoongeluiden maakte in zijn slaap. Superdouches, dus lekker schoon. Nick kon wel huilen van geluk.
We gaan de snelweg op en nemen de verkeerde afslag. Leo en Pauls busjes zouden op de juiste weg doorgaan. Mijn busje gaat gewoon terug naar Roemenie. Ik vind dat we Gods wil moeten volgen en niet moeten omkeren. Toch gaan we er weer af en gaan op de juiste plek de snelweg op en we zien... Een Van der Laanbusje aan de andere kant van de snelweg voorbij komen :') hahaha. Snel Paul bellen en Leo en we spreken af bij t eerste beste tankstation. We zijn weer bij elkaar. Wij zijn niet te scheidenja.
Paul kwam bij het ontbijt met het idee om elkaar in de auto te zegenen. Persoon 1 zegent persoon 2 en P2 zegent P3 enz. Voor de groepsbanding. Anton herinnerde ons hieraan toen we nog op de verkeerde weg reden, maar zodra we weer op het juiste pad raakten hebben we voor elkaar gebeden. Er zijn minder bochten trouwens.. God maakt ons paden recht. We komen waar we moeten wezen.
We kachelen lekker door en verwachten ongeveer 7 uur vanavond in Nederland aan te komen. Eindelijk thuis. Richting Frankfurt gaan we nu.

Home is where the heart is...  We moeten terug naar Roemenie! Ik weet wat ik vergeten ben in te pakken!

Mijn hart ligt er nog...

• 16 Juli 2013 - 12:48

EePee:

Een Vd Laan busje op de andere weghelft?
    Zeker van die lui van de andere kerk, nu op weg naar Roemenië..
    Zou kunnen....dat wel natuurlijk...

Tom

[Beschrijving] Dit jaar gaan wij met een groep van jong en oud naar Roemenië. Daar zullen wij de Kinderbijbelweek organiseren samen met de lokale jeugd! Prachtig! Vorig jaar konden we ook een tienerkamp organiseren. Dit jaar hebben een dagje uit kunnen regelen met verdiepende inhoud natuurlijk op Bijbelse basis. Wij zijn begonnen met deze vakantieweken vanwege de sponsoring om kinderen onderwijs te geven, en te gaan kijken hoe dat verloopt en daarnaast dus ook daar iets leuks te organiseren voor de arme Romakinderen. Wij steunen Adapost oftewel Schuilplaata. Zij verzorgen deze scholing via pastor Lajos. Volg ons via deze site of via Facebook: Leef Elet. Zie ook leef-elet.nl Snel naar de blog! :)

Actief sinds 25 Juni 2013