Gezelligheid kent geen tijd. Oeh, zie de tijd. - Reisverslag uit Sâncraiu, Roemenië van Tom Harten - WaarBenJij.nu Gezelligheid kent geen tijd. Oeh, zie de tijd. - Reisverslag uit Sâncraiu, Roemenië van Tom Harten - WaarBenJij.nu

Gezelligheid kent geen tijd. Oeh, zie de tijd.

Door: Kim mmv Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

28 Juli 2017 | Roemenië, Sâncraiu

Ondanks dat we vandaag geen kinderwerk hadden vandaag, stond er toch iets leuks op de planning: naar een bergkloof gaan en daarna nog naar een pizzeria. De kloof was heel mooi en het was heel leuk om daar te wandelen en te klimmen.
Het eten daarna was heerlijk en we hadden een hele gezellige dag met elkaar. Het was wel een erg vermoeiende dag, ik heb net op de terugweg heerlijk kunnen slapen met harde, christelijke muziek op de achtergrond. Morgen wordt het ook weer een drukke dag. We hebben de afsluiting van 16:00-17:00 uur en daar moeten we nog heel wat kadootjes voor inpakken. Alle kinderen krijgen een persoonlijke tas met spullen die door geweldige sponsors zijn verzameld.
Morgenmiddag om 12:30 uur begint ook de vrouwenmiddag onder leiding van Ditha en Henriette. Zij gaan een armband maken met psalm 23 ernaast. Zij krijgen hulp van ons.
Tom gaat langs zijn vriendin samen met Abigail voor de vertaling.

Verder is er morgenavond de bonte avond oftewel de Furrynight. Annego en ik hebben samen met Paul en Leo een act verzonnen. Het wordt alleen waarschijnlijk wel veel improviseren. Eerst nog even genieten van een goede nachtrust.

Ron, de nieuwe bestuurder is aangekomen. Hij vloog voor het eerst! Gelukkig zat hij naast een psychotherapeut en had hij een goede vlucht.
Hij is toch blij om terug te mogen rijden. Morgen gaat hij oefenen door samen David (Hongaar) de mannen Colijn naar het vliegveld te brengen. Zij kwamen woensdag aan om ook even bij de groep te zijn. Erg gezellig!

En de bouw gaat verder. Vandaag hebben de meeste mensen van de groep het huis gezien.
Ze hebben drie zaken nog af te maken. De afzuigkap plaatsen, koelkast installeren en een keukenkastje ophangen.
Ow, en Anton achter het behang plakken.

• 28 Juli 2017 - 08:44

Pauline:

Wat een mooie foto's van een schitterende omgeving. En heerlijk gegegeten. Wat vliegt de tijd, de laatste dag alweer vandaag. Een hele gezegende tijd met de vrouwen en de kinderen en een goede terugreis. Maar eerst nog veel fun vanavond. Groetjes Pauline

• 28 Juli 2017 - 18:54

Winnie:

Mooi bericht! leuke foto's..vind het wel een beetje schuin, hoor...
    Fijne laatste avond! Liefs!

• 28 Juli 2017 - 20:23

Ellen Hoogendoorn:

Leuk verslag (!) en fijn om zo op de hoogte te blijven van de belevenissen! Mooie natuur daar! Goede terugreis alvast! Zegen gewenst.

Tags: Leef, elet, roemenie, 2017

Tom

[Beschrijving] Dit jaar gaan wij met een groep van jong en oud naar Roemenië. Daar zullen wij de Kinderbijbelweek organiseren samen met de lokale jeugd! Prachtig! Vorig jaar konden we ook een tienerkamp organiseren. Dit jaar hebben een dagje uit kunnen regelen met verdiepende inhoud natuurlijk op Bijbelse basis. Wij zijn begonnen met deze vakantieweken vanwege de sponsoring om kinderen onderwijs te geven, en te gaan kijken hoe dat verloopt en daarnaast dus ook daar iets leuks te organiseren voor de arme Romakinderen. Wij steunen Adapost oftewel Schuilplaata. Zij verzorgen deze scholing via pastor Lajos. Volg ons via deze site of via Facebook: Leef Elet. Zie ook leef-elet.nl Snel naar de blog! :)

Actief sinds 25 Juni 2013