Efficiënt inefficiënt, dus toch efficiënt. - Reisverslag uit Sâncraiu, Roemenië van Tom Harten - WaarBenJij.nu Efficiënt inefficiënt, dus toch efficiënt. - Reisverslag uit Sâncraiu, Roemenië van Tom Harten - WaarBenJij.nu

Efficiënt inefficiënt, dus toch efficiënt.

Door: Tom en Rick

Blijf op de hoogte en volg Tom

22 Juli 2019 | Roemenië, Sâncraiu

Rick:
Grotendeels te danken aan het feit dat TGV Tom de reputatie van Hurry-et heeft verbroken van de doorrijder.

Tom:
We reden vóóraan in de file. Ver ervoor! We waren na 15 uur rijden en een paar plasstops en één ontbijtstop in Budapest aangekomen om 12:00!! We mochten niet eens naar binnen!
Wat is dit nou? Hebben we zo goed gereden en efficiënt gedaan dat we inefficiënt hebben gereden?
Daarom hadden wij tijd voor een burger en een drankje.
In Budapest lekker een berg beklommen, echt een aanrader als je God wilt verzoeken tot een snelle Hemelvaart. Het is “leuk”.
Het is echt leuk als je eindelijk water vindt... het water dat je weer levend maakt! (Tom vond het niks, de rest vond het enerverend).

Rick:
En verder hebben we de stad verkend, gegeten en met de laatst overgebleven de dag afgesloten met een drankje.

Zaterdag:

Hizzle frizzle minizzle shizzle
Snoop Dogg ontbijt.
Ik word wakker en ik voel me thuis in de ontbijtzaal. Snoop D O Double G knalt met Gin and Juice door de speakers zodat alle kleine gangstertjes met hun familie al knikkend hun ontbijt naar binnen proberen te werken. Hotel? Trivago. Muziek? Snoop Dogg.

We rijden weer langs Babu en kids. Alsof je langs familie gaat. Het was erg gezellig! Eenmaal daar kregen we brood met tomaat & gesmolten kaas onder het genot van zelfgemaakt icetea.

Rick:
Het was erg fijn om Abigail en Salome te zien en we waren een beetje ontroerd door de reünie van Tom en Salome in het specifiek.

Tom:
Daarna zijn we allemaal aangekomen bij mijn lief Salome. We eten samen, we delen eten, maar MEIN FREUNDIN IST MEIN! MEIN! Dus wij hebben samen een rondje gelopen. De anderen gingen presidenten (kaartspel) en ik was de koning.

Tom

[Beschrijving] Dit jaar gaan wij met een groep van jong en oud naar Roemenië. Daar zullen wij de Kinderbijbelweek organiseren samen met de lokale jeugd! Prachtig! Vorig jaar konden we ook een tienerkamp organiseren. Dit jaar hebben een dagje uit kunnen regelen met verdiepende inhoud natuurlijk op Bijbelse basis. Wij zijn begonnen met deze vakantieweken vanwege de sponsoring om kinderen onderwijs te geven, en te gaan kijken hoe dat verloopt en daarnaast dus ook daar iets leuks te organiseren voor de arme Romakinderen. Wij steunen Adapost oftewel Schuilplaata. Zij verzorgen deze scholing via pastor Lajos. Volg ons via deze site of via Facebook: Leef Elet. Zie ook leef-elet.nl Snel naar de blog! :)

Actief sinds 25 Juni 2013